štvrtok 17. októbra 2013

Materiálne radosti a skvosty

Plakala som. Fakt. Toto bol ten najkrajší darček od M. aký som kedy dostala. 
Pri jednej z mnohých návštev KC Dunaj sme boli pozrieť keď vystavovala Dominika Žáková svoju vesmírnu kolekciu okrúhlych plátien - NOV. Hneď na prvý pohľad som sa zaľúbila do celej výstavy. Obrazy veľkých formátov, obrovská energia, úžasné farby, ktoré mi pripomínali Pohodu v Trenčíne a ročné obdobia, ktoré tak milujem. V obrazoch každý z nás vidí to svoje a ja som si našla toto :). ale to najlepšie prišlo až včera. Po otvorení dverí na mňa zízal z našej obývačky jeden z tých úžasných obrazov.
... Najkrajšie narodeniny ...

Kľúčik z Blafu ako další darček od M. budem nosiť stále pri sebe 
(ako už viete aby láska láskou bola ... :)) 





prstienky za 1 EUR :)

3 komentáre:

  1. Velmi sa tesim, ze sa obraz pacil, dufam, ze vam bude robit radost este velmi dlho :)
    Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dominika ešte raz ďakujem,že tvoríš takéto krásne diela. Obraz si zoberiem všade so sebou, kdekoľvek na zemeguli budeme bývať :)

    OdpovedaťOdstrániť